Ekonomi

Çolakoğlu, L’Oréal Ülke Kurumsal Dijital Pazarlama Direktörü oldu

İSTANBUL (IGFA) – L’Oréal Türkiye’ye 2016 yılında Tüketici İşleri Bölümü, Türkiye’de Kıdemli Dijital Proje Yöneticisi olarak katılan Murat Çolakoğlu, 2019 yılında sırasıyla bankacılık, tüketici sağlığı ve perakende sektörlerindeki başarılı dijital kariyerinin ardından, Dijital Tüketici İşleri Bölümü Yöneticisi, 2021′, Tüketici İşleri Bölümü’nün Dijital Yönetici görevlerine terfi etti.

Çolakoğlu, önemli bir dijital dönüşüm için yetenekli insan kaynağı ve çalışma tarzı geliştirme alanında departman ve ülke adına kritik sorumluluklar üstlendi. Güçlü ve tüketici merkezli bir bakış açısına ilham veren bir dijital işlev oluşturdu. Gruplarıyla birlikte, dijital dönüşüm konusunda hem Grubun hem de L’Oréal Türkiye’nin Grup içinde ve yurt içinde tanınmasını sağlayan pazarlarda ilkler ve ödüllü projeler olmak üzere birçok çok güzel uygulamaya imza atmıştır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu